TECHNICKÁ PODPORA A SERVIS
Zabezpečujeme záručné, pozáručné, profylaktické servisné zásahy a technické poradenstvo pre našich zmluvných partnerov i užívateľov všetkých prístupových, komunikačných a hotelových systémov z nášho portfólia.
Spoľahlivosť a istota zachovania vysokého štandardu kvality služieb je pre nás kľúčová.
Neustále inovujeme a aj preto zavádzame stránku pre technickú podporu s tiketovým systémom.
Pre nahlásenie servisnej požiadavky kliknite sem: Servisná požiadavka
Následne bude vaša servisná požiadavka zaregistrovaná, vyhodnotená a vyriešená buď technickou podporou prostredníctvom telefonického kontaktu, mailom alebo vzdialenej správy cez Team Viewer, prípadne výjazdom servisného technika.
Vzdialená správa softvéru cez TeamViewer - Stiahuť tu
Snažíme sa o zachovanie maximálneho komfortu pri správe a prevádzke prístupových systémov našich zákazníkov, preto ponúkame servisnú zmluvu spojenú s výhodami, ktoré nezmluvný servis neobsahuje.
Výhody zmluvného servisu:
- vyššia časová priorita po nahlásení servisnej požiadavky a potreby poradenstva
- cenová výhodnosť – nižšie sadzby servisných prác a zľavy na náhradné diely
- pravidelné profylaktické prehliadky šetria výdavky na neočakávané náklady za opravy a predlžujú životnosť systému
Rešpektujeme individuálne potreby a priority našich zákazníkov a preto ponúkame rôzne stupne výhod.
-
Servisná zmluva s mesačným paušálom
- zahŕňa záručné, pozáručné a profylaktické servisné zásahy a neplánované opravy zariadení a systémov s rozsahu podľa indviuálnej cenovej ponuky, ktorá je vypracovaná presne podľa preferencií a rozsahu systému zákazníka
- zľava na náhradné diely 20%
- zľava na prístupové karty 5%
- zákaznícka podpora prostredníctvom mailovej a telefonickej komunikácie podľa rozsahu určeného zmluvou
- technická podpora cez Teamviewer v trvaní 1 hodina mesačne v cene paušálu,
- pokiaľ zmluva neurčuje inak
- výjazd technika do 24 hodín
- individuálna cenová ponuku podľa preferencií a rozsahu systému
- Pre vyžiadanie návrhu servisnej zmluvy prosím použite Kontaktný formulár.
-
Servisná zmluva bez paušálu - zabezpečuje záručné, pozáručné a profylaktické servisné zásahy a neplánované opravy zariadení a systémov od servisného špecialistu výhradného dodávateľa nainštalovaných systémov
- zľava na náhradné diely 5%
- výjazd technika do 5 pracovných dní
- Pre vyžiadanie servisnej zmluvy prosím použite Kontaktný formulár.
-
Nezmluvný servis – realizácia záručných, pozáručných a profylaktických servisných zásahov a neplánovaných opráv iba na základe objednávky
- štandardné podmienky nástupu na opravy v zmysle platnej legislatívy
- plná sadzba na náhradné diely a servisnú podporu podľa cenníka nižšie
Cenník hodinových sadzieb za servisné služby
-
Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. do 17:00 hod. je 30,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 50,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri.
-
Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas pracovných dní v čase od 17:00 hod. do 22:00 hod. je 45,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 75,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri.
-
Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas štátnych sviatkov a počas víkendov je 60,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 100,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri.
-
Náklady na dopravu sú vo výške: 0,50,-€ / 1 km bez DPH pri všetkých servisných službách.
Cena za použitý materiál a náhradné diely, je účtovná podľa jeho reálnej cenníkovej ceny pri všetkých servisných službách.