GRsFIUZA4ph6NGFOvFdt0OO9XRXOJM2pDv4mq4WutdBgTg5pWi
Zatiaľ nemáte v cenovej ponuke žiadne produkty

Servis

TECHNICKÁ PODPORA A SERVIS

Zabezpečujeme záručné, pozáručné, profylaktické servisné zásahytechnické poradenstvo pre našich zmluvných partnerov i užívateľov všetkých prístupových, komunikačných a hotelových systémov z nášho portfólia.

Spoľahlivosť a istota zachovania vysokého štandardu kvality služieb je pre nás kľúčová.

Neustále inovujeme a aj preto zavádzame stránku pre technickú podporu s tiketovým systémom.

 

Pre nahlásenie servisnej požiadavky kliknite sem:  Servisná požiadavka

Následne bude vaša servisná požiadavka zaregistrovaná, vyhodnotená a vyriešená buď technickou podporou prostredníctvom telefonického kontaktu, mailom alebo vzdialenej správy cez Team Viewer, prípadne výjazdom servisného technika.

Vzdialená správa softvéru cez TeamViewer - Stiahuť tu

Snažíme sa o zachovanie maximálneho komfortu pri správe a prevádzke prístupových systémov našich zákazníkov, preto ponúkame servisnú zmluvu spojenú s výhodami, ktoré nezmluvný servis neobsahuje. 

Výhody zmluvného servisu: 

  • vyššia časová priorita po nahlásení servisnej požiadavky a potreby poradenstva
  • cenová výhodnosť – nižšie sadzby servisných prác a  zľavy na náhradné diely 
  • pravidelné profylaktické prehliadky šetria výdavky na neočakávané  náklady za opravy a predlžujú životnosť systému

Rešpektujeme individuálne potreby a priority našich zákazníkov a preto ponúkame rôzne stupne výhod. 

  1. Servisná zmluva s mesačným paušálom

  • zahŕňa záručné, pozáručné a profylaktické servisné zásahy a neplánované opravy zariadení a systémov s rozsahu podľa indviuálnej cenovej ponuky, ktorá je vypracovaná presne podľa preferencií a rozsahu systému zákazníka
  • zľava na náhradné diely 20%
  • zľava na prístupové karty 5%
  • zákaznícka podpora prostredníctvom mailovej a telefonickej komunikácie podľa rozsahu          určeného zmluvou
  • technická podpora cez Teamviewer v trvaní 1 hodina mesačne v cene paušálu,
  • pokiaľ zmluva  neurčuje inak
  • výjazd technika do 24 hodín
  • individuálna cenová ponuku podľa preferencií a rozsahu systému 
  • Pre vyžiadanie návrhu servisnej zmluvy prosím použite Kontaktný formulár.
  1. Servisná zmluva bez paušálu - zabezpečuje záručné, pozáručné a profylaktické servisné zásahy a neplánované opravy zariadení a systémov od servisného špecialistu výhradného dodávateľa nainštalovaných systémov

  • zľava na náhradné diely 5%
  • výjazd technika do 5 pracovných dní
  • Pre vyžiadanie servisnej zmluvy prosím použite Kontaktný formulár.
  1. Nezmluvný servis – realizácia záručných, pozáručných a profylaktických servisných zásahov  a neplánovaných opráv iba na základe objednávky 

  • štandardné podmienky nástupu na opravy v zmysle platnej legislatívy
  • plná sadzba na náhradné diely a servisnú podporu podľa cenníka nižšie

Cenník hodinových sadzieb za servisné služby

  •  Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas pracovných dní v čase od 9:00 hod. do 17:00 hod. je 30,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 50,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri.

  •  Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas pracovných dní v čase od 17:00 hod. do 22:00 hod. je 45,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 75,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri. 

  •  Štandardná hodinová sadzba za servisné služby počas štátnych sviatkov a počas víkendov je 60,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na hardvéri, 100,- € bez DPH/1 hod. pri prácach na softvéri. 

  • Náklady na dopravu sú vo výške: 0,50,-€ / 1 km bez DPH pri všetkých servisných službách.

Cena za použitý materiál a náhradné diely, je účtovná podľa jeho reálnej cenníkovej ceny pri všetkých servisných službách.